Registrace

M+H vet s.r.o. - import, export a distribuce veterinárních přípravků a léčiv, vzdělávací akce pro veterinární lékaře

Import, export a distribuce veterinárních přípravků a léčiv, vzdělávací akce pro veterinární lékaře

0 položek za 0

• Diety
  • Chirurgické implantáty
  • Micromed-přípravky s koloidním stříbrem
  • Ochranné oblečky
  • Ostatní přípravky
  • Přípravky pro hospodářská zvířata
  • Přípravky pro včelaře
  • RX Vitamíny
  • Rychlé diagnostické testy
  • Samoadhézní bandáže Copoly
  • Sborníky
  • Vitamíny a doplňky stravy
  • Máte-li problémy s přihlášením, editací bodů, objednávkou apod., volejte prosím +420 731 616 905

Aktuální Kongresy

Czech Small Animal Veterinary Association ve spolupráci s ČAVLMZ
    vás zvou na mezinárodní kongres

Aktuálně nejsou plánovány žádné kongresy.

Historie kongresů

Urgentní a intenzivní péče v praxi malých zvířat - BRNO

14. 01. 2017

Hotel Holiday Inn, kongresový sál Alfa

Navazujeme na úspěšnou historii pořádání kongresů firmou NENA VET. Seminář je určený pro praktické veterinární lékaře a specializovaný střední veterinární personál. Absolventi získají přehled a znalosti použitelné denně ve své praxi. Bude prezentováno, jak na základě odborného vyšetření a při použití dostupných vyšetřovacích metod lze rychle a efektivně vyhodnotit stav pacienta. Správná interpretace zjištěných výsledků vede k optimálnímu postupu v následné léčbě a vhodné volbě infuzního preparátu. Bude zdůvodněno a vysvětleno použití krystaloidů a koloidů v klinické praxi. Významným tématem v souvislosti s urgentní péčí je kvalita dechu. Objasnění široké škály respiračních onemocnění a jejich příčin a návod pro praktické veterináře jak lze jednoduchým algoritmem identifikovat a také řešit příčiny dechových potíží, bude pro účastníky velkým přínosem. Účastníci se naučí systematicky a důkladně vyhodnocovat acidobazický stav pacienta, což je v klinické praxi mimořádně důležitá dovednost, neboť umožňuje ještě podrobnější a hlubší interpretaci stavu pacienta s respiračním ( nebo metabolickým ) onemocněním.

Urgentní a intenzivní péče v praxi malých zvířat - PRAHA

15. 01. 2017